Biznesowe wyścigi

Autor:
Klaudia Krause

Osiem zespołów wystartuje w wiosennej rundzie sopockiej Biznes Ligi Żeglarskiej. Jej uczestnicy – reprezentacje znanych firm będą ścigać się wokół mola na regatowych Delhpia 24.

W najbliższej, wiosennej edycji poza stałymi bywalcami ligi jak firma Dobre Jachty, Eurocast czy Sosnowski.pl pojawią się też nowe reprezentacje m.in. odzieżowa marka Sono Idoni czy Sail Service. W sumie 8 zespołów będzie co dwa tygodnie rywalizować na trasie wokół mola. Nad załogami czuwać będą profesjonalni żeglarze. 

To już drugi rok kiedy GSC Yachting, sopocka firma organizuje rozgrywki Żeglarskiej Biznes Ligi. W 2015 roku rozegrano dwie rundy – wiosenną i letnią. Jak podkreślają organizatorzy udział w regatach daje firmom i ich pracownikom wiele korzyści.

- Żeglarstwo może być dobrym sposobem na biznes – mówi Magdalena Czajkowska z GSC Yachting. – Są dwa aspekty. Przede wszystkim żeglarstwo może być biznesem sensu stricto, tak jak jest to w naszym przypadku. Jednak z drugiej strony może być znakomitą platformą promocyjną dla firm i branż, które nie mają nic wspólnego z żeglarstwem w znaczeniu produktu czy usługi jakie oferują. Takie jest właśnie założenie BLŻ, aby umożliwić uczestniczącym firmom nawiązywanie nowych kontaktów czy wzmacnianie relacji biznesowych, a wszystko we wspaniałej scenerii mariny, morza oraz na pokładzie nowoczesnych, sportowych jachtów Delphia 24. Adrenalina jaką przynosi rywalizacja sportowa i walka z żywiołami tylko to potęguje – podkreśla Czajkowska.

Imprezy Biznes Ligi Żeglarskiej odbywają się co dwa tygodnie i łączą ze sobą aspekty szkoleniowe, sportowe i biznesowe, ale również towarzyskie.
– Wszystkie nasze projekty staramy się organizować na wysokim poziomie. Przed każdymi regatami organizowane jest szkolenie w Sofitel Grand Sopot, podczas którego można nabyć wiedzę czysto regatową, ale również można zapoznać się z ofertą uczestniczących firm. Każda edycja kończy się dużą imprezą, na której wręczane jest główne trofeum przechodnie – podkreśla Paweł Górski z GSC Yachting.

Pieczę sponsorską nad całością przedsięwzięcia objęła marka BMW, której barwy przybiorą wszystkie jachty organizatora Ligi. Szczegóły projektu można znaleźć na www.gscyachting.com, a W Ślizgu! jest  patronem medialnym ligi.

 

EDYCJA WIOSENNA:

21-22 maja 2016

4-5 czerwca 2016

18-19 czerwca 2016 

 

1-2 lipca 2016 - FINAŁ