VII EDYCJA SOPOT WAVE MODNIE, INDUSTRIALNIE, REGATOWO

Autor:
wślizgu

Żeglarze – od amatorów po członków kadry narodowej i olimpijskiej, właściciele dużych i mniejszych jednostek. Pasjonaci żeglarstwa tradycyjnego, ale i tego deskowego. Ludzie ze świata biznesu, mody i sztuki. Wszyscy – już po raz siódmy spotkali się na powitaniu sezonu żeglarskiego Sopot Wave.

Tegoroczna edycja odbyła się w industrialnej przestrzeni, jednym z wnętrz Sopot Centrum. To nowy obiekt połączony z sopockim dworcem. W przestronnej, oszklonej i całkowicie surowej sali stanęła scena, a za wybieg służyły eskalatory prowadzące na drugi poziom lokalu. 

Główną atrakcją wieczoru były pokazy marek modowych. Na wybiegu ujrzeliśmy marki: Max&Co, Ramatuelle Beachwear, okulary Optical Christex, ubrania multibrandowej sieci S’portofino, sportową odzież Sailing Machine, bieliznę Change Linegrie, a także artystyczną kolekcję Panoptikum, która zakończyła się pokazem tańca wykonanym przez zawodowych tancerzy - Monikę Zaniewicz oraz Ruaidhri Maguire.

Drugą część imprezy zajęło całkowicie żeglarstwo. Na scenie pojawił się znany żeglarz oceaniczny kpt Roman Paszke. Okazją do rozmowy z prowadzącym imprezę Kubą Zaborowskim było wydanie jego nowej książki „Ptaki Oceanów – 15 lat później”. Z kolei o imprezach - Żeglarski Puchar Trójmiasta oraz Regatach na Wiśle opowiadał ich organizator Kasper Orkisz. 

Po tych wystąpieniach scena należała już do Rafała Sawickiego z GSC Yachting, organizatora Biznes Ligi Żeglarskiej. Goście Sopot Wave mogli zobaczyć wszystkie 11 drużyn startujących w tegorocznej edycji: Eurocast, Sail Service, Sunreef Yachts, Yacht Club Sopot, W Ślizgu!, Atena, D.A.D. – Informer Med., Epam, Nautis – Archeo, Olivia Business Centre, Sosnowski. Warto dodać, że pierwsze wyścigi uczestnicy ligi mają już za sobą, a finał odbędzie się w październiku podczas ósmej już edycji Sopot Wave.

Dodatkową atrakcją wieczoru był wernisaż Radosława Kobusa, prezentujący morskie fale na płótnie, a także manekiny na których zaprezentowano gorsety zaprojektowane przez uznaną kostiumograf Katarzynę Konieczkę. Uczestnicy Sopot Wave mogli także porozmawiać z doradcami private bankingu i wealth management banku Citi Handlowy

Duże zainteresowanie wśród gości wzbudziła prezentacja modeli samochodów: Nissan Leaf, Renault Megane, oraz wyjątkowego BMW i8, prezentowana przez partnera wydarzenia, Grupę Zdunek. Nowe modele można było podziwiać na dziedzińcu Sopot Centrum. Na tarasie, przed wejściem na salę, do dyspozycji gości były letnie namioty Meduse Events Poland, w których goście mogli integrować się podczas wspólnego palenia shisha coctaili. 

Obok nich można było podziwiać propozycje Taras Factory – Kontraktor, firmy specjalizującej się w luksusowej aranżacji ogrodów. Jedną z nich była wyposażona w inżynieryskie rozwiązania  pergola, a jej dopełnieniem były eleganckie meble ogrodowe Cane-Line. 

Podczas Sopot Wave można było też zobaczyć najnowsze słuchawki i inne sprzęty audio video renomowanych marek dostępnych w salonie Denon oraz rowery polskiej marki Embassy. O zdrowie i urodę uczestników imprezy starało się zadbać Renew Institute Sopot, które dla każdego przygotowało drobny upominek. 

Dużą popularnością cieszyły się bary, które obficie zaopatrzyła firma Henkell&Co Polska. Znakomita obsługa barmańska Bar4You przygotowała dla gości pyszne drinki sours na bazie wódki Gorbatschow, serwowała Batida De Coco oraz znakomite Prosecco Mionetto. Ponadto do dyspozycji gości był drewniany bar sopockiego klubu Whiskey on the Rocks z różnymi odmianami whiskey. Zwolennicy trunków bezalkoholowych delektowali się Vodą Naturalną. O podniebienia gości zadbało Hashi Sushi serwując duży wybór sushi. 

Za niestandardową w tej edycji choreografię odpowiadał Michał Starost. Makijaże modelek zostały wykonane przez profesjonalistów z  gdyńskiej Akademii Mistrzów Makijażu PSSW Mat-Studio, a stylizacje fryzur zapewniły salony  Excellent Q. Część techniczną przygotowały firmy Event Tech , Sky Group i digital1.pl.

Po oficjalnym programie część gości udała się na after party do sopockiego klubu Tan. Patronat medialny nad Sopot Wave sprawowali: Prestiż Magazyn Trójmiejski, W Ślizgu!, Esquire Polska oraz Gazeta Wyborcza. Patronat honorowy objął Marszałek Pomorski Mieczysław Struk, a organizatorem imprezy była firma Prestiż Events S.C.

 

 

Autor

galeria